FAQ

Na tej stronie znajdziesz zbiór najczęściej zadawanych pytań przez klientów.

Dostawa

Większość zamówień realizowana jest w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie. Realizacja zamówienia nie oznacza dostarczenia produktów do klienta w tym terminie, a jedynie rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia.

Wysyłka zamówień zawsze jest realizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt). O procesie realizacji zamówienia klient informowany jest przez e-mail.

Może zdarzyć się tak, że zamówienie złożone w poniedziałek jednego tygodnia może zostać dostarczone we wtorek w następnym tygodniu.

Zazwyczaj, proces realizacji zamówienia trwa do 5 dni roboczych. O wszelkich opóźnieniach czy problemach dotyczących dostawy klient jest na bieżąco informowany.

Wysyłki realizowane są przez firmy kurierskie DPD, InPost oraz UPS. Wszystkie wysyłane paczki są na czas transportu ubezpieczone.

Przesyłki międzynarodowe są odpowiednio zabezpieczone na czas transportu oraz wysyłane paczką ubezpieczoną przez firmy DPD oraz UPS (po wcześniejszym kontakcie).

W momencie przekazania paczki kurierowi lub umieszczeniu przesyłki w paczkomacie InPost otrzymujesz informacje dotycząe przesyłki, które pozwalają śledzić paczkę.

Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące Twojej przesyłki napisz wiadomość e-mail na adres: kontakt@tech-online.pl

Wszystkie nowe produkty (z wyłączeniem kategorii Wyprzedaż), są objęte gwarancją producenta. Najczęściej jest to gwarancja udzielana przez gwaranta na okres minimum 12 miesięcy.

Stosowna informacja o czasie udzielonej gwarancji znajduje się w opisie każdego sprzedawanego przedmiotu.

Każdemu konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu nieużywanego przedmiotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W ciągu 2 lat możesz zgłosić reklamację z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedany przez nas produkt miał wadę, o której w momencie sprzedaży nie wiedzieliśmy.

Płatności

Jeżeli kupujesz w e-sklepie tech-online.pl, możesz skorzystać z poniższych metod płatności:


Przelewy24: Polska bramka płatności internetowych. Przelewy on-line, raty on-line, płatność kartą kredytową lub debetową. Wszystkie transakcje są bezpieczne i wykorzystują bezpieczne połączenie SSL.


Tradycyjny przelew: Płatność tradycyjnym przelewem na poczcie lub w placówce banku lub przez stronę internetową płatności internetowych. Płatność musi być dokonana przed procesem realizacji zamówienia, najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia po wcześniejszym kontakcie z Działem Obsługi Płatności pod adresem: sprzedaz@tech-online.pl. Nieuregulowanie płatności w terminie jest jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.

Możliwość wysyłki za pobraniem: Po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta możliwe jest złożenie zamówienia z płatnością przy odbiorze paczki.

Bezpieczne. Natychmiastowe. Elastyczne.

We współpracy z Przelewy24 oferujemy naszym klientom opcje płatności internetowych. Dla klientów, którzy chcą płacić gotówką polecamy wpłatę gotówki w placówce pocztowej lub wybranie przesyłki za pobraniem. Oferujemy także RATY Alior Bank za pośrednictwem Przelewy24.

W tech-online.pl dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była dla Państwa pozytywnym doświadczeniem. Konsumenci otrzymują produkty pełnowartościowe, nowe, oryginalne, w konkurencyjnych cenach i z gwarancją producentów lub dystrybutorów.

W niektórych przypadkach, w kategorii „Wyprzedaż” , oferowane są produkty powystawowe lub używane lub z innych przyczyn z obniżoną ceną.

Czasami zdarza się, że ceny są sprawdzane i poddawane lekkiej korekcie. Po zgłoszeniu tego do naszego Działu Sprzedaży, po kontakcie przez e-mail: sprzedaz@tech-online.pl ceny mogą zostać skorygowane.

Rabaty możliwe w szczególności dla zamówień powyżej 2000 PLN. W innych sytuacjach również możesz kontaktować się z działem sprzedaży w celu renegocjowania cen. W ciągu maksymalnie 24 godzin otrzymasz informację o udzielonym rabacie w wiadomości e-mail.

Bezpieczeństwo

Absolutnie. Wszystkie transakcje są bezpieczne z tech-online.pl.

Masz gwarancję na poziomie 100%, że wszystkie produkty są nowe, oryginalne, posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora i zostaną do Ciebie bezpieczne dostarczone z magazynu w Polsce.

Tech-Online.pl to polska firma zarejestrowana w Polsce.

Płatności realizowane przez Przelewy24 są bezpieczne i uwzględniają wszelkie protokoły bezpieczeństwa według najnowszych norm i standardów bezpieczeństwa.

Wszelkie dane transmitowane z i do serwera tech-online.pl są z wykorzystaniem SSL (Secure Socket Layer). Wszystkie prywatne dane zawierające Twoje dane adresowe, dane logowania, czy informacje dotyczące płatności są szyfrowane przez certyfikat SSL i przechowywane na polskich serwerach.

Każdemu konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu nieużywanego przedmiotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jeżeli wyrażasz chęć zwrotu nieużywanego przedmiotu w ciągu 14 dni, masz do tego prawo.

Gwarantujemy zwrot pieniędzy za przedmiot w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Ciebie.

Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić śladów używania i powinien być w stanie nieużywanym.

Wszystkie dane transmitowane są na naszej stronie przez połączenie SSL (Secuce Socket Layer).

Wszystkie Twoje dane personalne, takie jak adres dostawy, imię, nazwisko, informacje o płatności szyfrowane są za pomocą SSL.

W celu pełnej ochrony używany jest certyfikat SSL 3.0 z szyfrowaniem na poziomie 2064-bit RSA oraz 256-bit AES.

Twoje dane nigdy nie zostaną sprzedane do podmiotów trzecich i są wykorzystywane wyłącznie do celów realizacji zamówienia.

Mogą zostać użyte do celów marketingowych w zakresie oferowanych produktów i usług tech-online.pl za Twoją wyraźną zgodą.

Pozostałe informacje dotyczące używania Twoich danych osobowych zostały zawarte w Polityce Prywatności.

Składanie zamówienia

Wszystkich naszych konsumentów pytamy o rejestrację w tech-online.pl. Wszystkie transakcje są objęte obowiązkiem podania danych personalnych, niezbędnych do przeprowadzenia procesu realizacji zamówienia.

Niezbędne dane do realizacji zamówienia to Twoje imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, telefon kontaktowy, i hasło mdo konta w tech-online.pl, jeżeli zdecydujesz się na założenie konta w naszym e-sklepie.

Od złożenia zamówienia dzieli Cię tylko kilka prostych kroków. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące składania zamówienia, przejścia przez proces realizacji zamówienia lub inne pytania dotyczące zakupów, skorzystaj z zakładki Kontakt widocznej w stopce strony. Zawsze jesteśmy szczęśliwi, jeżeli jesteśmy w stanie Ci pomóc!

Bardzo prosto! Wybrane produkty dodaj do koszyka, korzystając z przycisku „Dodaj do koszyka”.

Możesz tego dokonać przechodząc na stronę produktu, który chcesz kupić i klikając w odpowiednie okienko.

W momencie dodania interesujących Ciebie produktów do koszyka zostaniesz o tym fakcie poinformowany przez wyskakujący komunikat w górnym prawym rogu ekranu w sekcji nad menu strony.

Cyfra, bądź liczba w „koszyku” informuje konsumenta o liczbie produktów dodanych do koszyka zakupów. Kwota obok ikony koszyka informuje klienta o wartości Koszyka.

Jeżeli masz wszystkie produkty z kręgu Twoich zainteresowań dodane do Koszyka, przejdź do niego, klikając w ikonę koszyka umieszczoną w prawym górnym rogu w sekcji nad menu.

Po kliknięciu powinien ukazać się koszyk z zakupami, w którym dostępne są opcje „Zobacz koszyk” oraz „Zamówienie”.

Klikając opcję „Zobacz koszyk” zostaniesz przekierowany na stronę koszyka, w którym zobaczysz wszystkie wybrane produkty.

Klikając opcję „Zamówienie” zostaniesz bezpośrednio przekierowany do strony składania zamówienia, gdzie podasz dane wymagane do realizacji zamówienia, wybierzesz metodę płatności oraz sposób dostawy.

Klikając opcję „Kupuję i płacę” i zaznaczając opcję „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin” zgadzasz się na warunki w nim zawarte i zatwierdzasz przyjęcie oferty widocznej w koszyku zamówienia.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące realizacji zamówienia lub jego złożenia, a może dotyczące produktu, doręczenia przesyłki lub wszelkie inne pytania. Daj nam znać!

TECH-ONLINE.pl – Obsługa Klienta
Telefon: +48 662 800 190
E-mail: kontakt@tech-online.pl

Biuro Obsługi Klienta czynne w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 – 18:00.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Skontaktuj się z nami po więcej informacji.

KONTAKT