Realizacja zamówień – wysyłka i dostawa
Na tej stronie dowiesz się więcej na temat realizacji Twojego zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przystępujemy do realizacji zamówienia w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności. W przypadku płatności za pobraniem w ciągu 24 godzin od wpłynięcia zamówienia rozpoczyna się proces kompletowania zamówienia.
Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia potwierdzamy dostępność produktów. Jeżeli produkt jest niedostępny, klient zostaje poinformowany telefonicznie lub przez wiadomość e-mail.
Wysyłki najczęściej realizowane są z centrum dystrybucji w środy i piątki każdego tygodnia (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy).
Jakie są formy wysyłki zamówienia?
Wszystkie zamówienia wysyłane są zgodnie z preferencjami klienta, które zostały określone w Koszyku w procesie składania zamówienia.
Dostępne opcje:
– firma kurierska DPD;
– firma kurierska InPost;
– Paczkomat InPost.
Możliwość doręczenia w inny sposób po wcześniejszym kontakcie.
Śledzenie przesyłki z zamówieniem
Po złożeniu zamówienia sprawdzana jest poprawność stanu magazynowego. Państwa zamówienie następnie jest kompletowane w magazynie. Po skompletowaniu zamówienia następuje proces pakowania. Zakończenie pakowania oznacza oczekiwanie przez paczkę na kuriera lub dostawę do Paczkomatu InPost.
Opcja monitorowania przesyłki zostaje uruchomiona w momencie dostarczenia paczki do sortowni lub paczkomatu InPost. Funkcja najczęściej jest dostępna do 24h od złożenia zamówienia, a w wyjątkowych sytuacjach po dłuższym czasie.
Serwisy do śledzenia przesyłek
Drogę jaką pokonuje Państwa paczka można śledzić na dedykowanych platformach firm kurierskich. Dostępne platformy dla zamówień złożonych w e-sklepie tech-online.pl to DPD i InPost.
Śledzenie przesyłki nadanej firmą kurierską DPD.
Śledzenie przesyłki nadanej firmą kurierską InPost.
Na dedykowanej stronie należy wpisać adres przesyłki, który został przesłany w wiadomości e-mail po nadaniu przesyłki z zamówieniem na Państwa adres doręczenia lub do paczkomatu InPost.
Przesyłki nadane do Paczkomatu InPost widoczne są w aplikacji na smartfonie.
Jak skorzystać z darmowej wysyłki?
W celu skorzystania z darmowej wysyłki, czyli na koszt sprzedającego, wystarczy w koszyku mieć towary o wartości minimum 500 PLN i wybrać opcję „Darmowa wysyłka” podczas składania zamówienia.
Darmowa wysyłka realizowana jest firmą kurierską DPD. Darmowa wysyłka do Paczkomatu InPost możliwa po wcześniejszym kontakcie.
Masz jeszcze jakieś pytania?
Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania dotyczące złożenia zamówienia,
wysyłki lub inne pytania dotyczące produktów i usług skorzystaj z opcji Kontakt.